Isnin, 11 Februari 2013

Percutian ke Bandung, Indonesia

Hey guys. Whatzzup!!!

Seperti yang dimaklumkan sebelum ini, Opec akan ke Bandung pada 16 - 19 Februari 2013 membawa teman-teman bercuti: Acid dan Firdaus bersama keluarga.

Doakan kami selamat pergi dan balik dan percutian ini menggembirakan. Setelah pulang, insyaAllah Opec akan update lagi ceritanya. Mana tau kalau-kalau next trip ada yang berminat untuk turut serta.

Nantikan

TO BE CONTINUE...

Ini gambar lama. Arkib Opec Rahman. Hehehee...

2 ulasan:

  1. Assalamu'alaikum. Salam perkenalan tuk yang punya blog ini. Tuk yang mau bercuti ke bandung atau melancong ke bandung bisa coba hubungi kami, kami dari travel agency MalaysiaBandung.com, harganya berpatutan dan pemandunya ramah pula. Tolong untuk dipaparkan ya kakak harap-harap membantu

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Tuan/Puan.


    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    BalasPadam