Sabtu, 1 Disember 2012

Makanan Tradisi

Menggamit nostalgia apabila dapat menjamah makanan tradisi yang mungkin semakin sukar untuk di dapati sekarang. Cara penyediaannya yang memakan masa menyebabkan hasrat untuk menyajikan juadah tersebut terbantut.

Antara makanan yang memerlukan masa yang agak panjang untuk disediakan adalah daging salai. Untuk mendapatkan hasil yang baik, masa sekurang-kurangnya 3 jam diperlukan untuk proses menyalai. Namun kadang kala apabila terleka, daging boleh menjadi hangus dan keras.

Jangan risau, Daging Salai Arisa di bawah keluaran Ismail XTVT Enterprise bakal memudahkan kerja anda. Daging yang disalai sempurna dan masak sepenuhnya akan membuatkan kerja anda menjadi lebih mudah. Sama ada masak lemak cili padi, rendang daging salai, kerabu atau apa sahaja... cuma koyakkan bungkusannya dan daging salai anda sudah tersedia.

Daging Salai Arisa sudah masak sepenuhnya dan telah dihiris untuk kegunaan anda. Cuma koyak dan masak! Daging Salai Arisa lembut dan boleh dimakan begitu sahaja (kami sarankan supaya anda stimkan terlebih dahulu untuk membangkitkan aromanya).

Untuk maklumat, sila klik Selera
Untuk menghubungi/tempahan, sila klik Tempahan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan